onsdag

I just wanna make the world smile.

Lite skrämmande statistik:
50% av alla 3-6 åringar säger att de oroar sig över att bli feta.
Detta är ganska sjukt, i mina ögon.



Bilden kommer härifrån

I övrig har jag haft en väldigt trevlig dag. Vi hade engelska och fick göra i princip vad vi ville, bara vi pratade engelska. Det gjorde vi bara när lärarna var i närheten, såklart.
Jag och Kajsa satt med Albin, Robin, Herve och Tresor. Dom skulle plugga NO, egentligen. Fast det gjorde dom ju inte.

Nu ska jag snart iväg till Räfsnäs och hälsa på Phelix, fast egentligen är det inte därför jag ska dit.
Jag ska skriva slutprovet till Grönt-kort kursen, det kommer nog att gå åt helvete för jag har inte pluggat.
Men söthesten ska få både knäckebröd och sockerbitar, (ja, han är lite bortskämd).
Jag tar på mig skulden för det. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera så är du söt. ♥