söndag

tack

tack för alla gånger du fått mig att le. tack för alla fina komplimanger.
tack för att du fått mig att känna mig värd något.
tack för att du finns.

du betydde (betyder) fortfarande så himla mycket för mig
jag antar att man skulle kunna säga att jag älskar dig
(även om jag adrig uttalat dom tre små orden högt, inte till någon utom dig när du var stupfull och jag inte tänkte klart även om jag senare insåg att det var sant)
fast inte på samma sätt
inte längre
egentligen är det sorgligt. men en lättnad med, och det vet jag att du också tycker
jag mår som bäst när jag får göra som jag vill, oberoende av någon annan
men jag kommer alltid att älska dig, för det vi hade, det vi har
och för att du fortfarande är en av mina bästa vänner
tack för allt, du är bäst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera så är du söt. ♥