söndag

nu

yr. orkar knappt sitta rakt, än mindre gå. vaknade sju igår morse, grillade med fina vänner på kvällen och hela natten träffade jag han som betyder så mycket. jag sov två timmar.
och nu måste jag vara vaken fram tills ikväll.
en förkylning har jag åkt på också. huvudet är som en bikupa, ögonen kliar, halsen kliar. det gör ont när jag andas och dessutom har jag hosta.
jag har en inlämingsuppgift att skriva till svenskan som ska vara inne på tisdag och så måste jag plugga matte inför nationella proven också.
med sammanlagt åtta timmars sömn denna helg.

sådär nu har jag fått klaga lite. nu är jag nöjd.

nä men shit vilken tråkig bogg jag har. det är här all skit som jag funderar på hamnar, inga bilder eller något. fan vilken tråkig människa jag måste vara egentligen.

såhär ser jag ut nu för tiden. ifall ni undrar. eller nåt.




2 kommentarer:

  1. det gillas ;)

    men vakna nu då ;)

    SvaraRadera
  2. Gillar du att jag är sjuk? Tack för den ;)
    Du kunde ju ringt mig om det var så viktigt ditt lilla troll ;)

    SvaraRadera

kommentera så är du söt. ♥