måndag

Fast det kommer blåsa upp till storm, står jag där jag alltid stått

Hej alla, jag vet att det är några som tittar in här fast jag inte skriver just någonting, puss på er. Just nu har jag fullt upp, rider en ny häst, renoverar mitt rum själv, försöker plugga och samtidigt vara social, mycket att hålla koll på som sagt. Jag håller på att spara till en spännande resa, jag och min syster vill åka utomlands med pappa men vi har alltid varit en väldigt fattig familj så det är nog minst 30 år sedan han var utomlands. Jag älskar min pappa mest av allt och vill verkligen göra detta med honom, en vacker dag kan det vara för sent. Jag hoppas bara att den dagen är långt borta. Det är iallafall därför bloggen bombas med omdömen hela tiden, ett nytt sätt att tjäna pengar, googla bloggerfy så förstår ni varför. Ska även sälja en del saker åt företag och försöka hitta ett extrajobb. Nästa år den här tiden så kommer jag vara sängliggande i två månader efter min käkoperation så jag tänker jobba stenhårt fram tills dess så jag kan tröstshoppa sedan.
Hoppas ni har det bra, Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera så är du söt. ♥