fredag

Presenttips!

Den här tiden på året är det många som fyller år och även alla hjärtans dag, och blir ju den stora frågan vad man ska köpa till sin partner eller sina kompisar. Jag tycker att det är jättesvårt att komma på bra presenter men sen gick jag in på upplevelse.com och hittade massor med inspiration! Visst kan man köpa saker till varandra men jag tycker ändå att det är mycket roligare att få en upplevelse, att göra något man tycker om tillsammans med någon man tycker om! 
Om du köper en upplevelse och undrar hur du ska ge bort den, (det är ju svårt att slå in en upplevelse) så är det inga problem eftersom upplevelsen blir "levererad" i ett fint paket, dessutom har man både öppet köp och bytesrätt om personen man köper en upplevelse till hellre vill göra något annat!
 
Jag har fått en massa bra tips på olika roliga saker man kan göra så nu slipper jag fundera på årets alla födelsedagar osv. Dessutom har jag hittat en toppenupplevelse som jag ska köpa till mig och min pojkvän på vår tvåårsdag, men vad det är tänker jag tyvärr inte avslöja eftersom det ska bli en överraskning!


Till exempel kan man köpa en mysig chokladprovning till sin partner på alla hjärtans dag. 

Eller så kan man gå på en läskig spökvandring och äta middag efteråt.


Du vill kanske bjuda någon du känner på en avkopplande massage?


Bilderna är inte från uppleveser.com.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera så är du söt. ♥